برد استقلال مقابل پیکان+تصاویر
http://up98.ir/uploads/141243590270511.gif

 

ديدار تيم‌هاي استقلال و پيکان از هفته بيستم رقابت هاي ليگ برتر با پيروزي آبي‌پوشان پايتخت به پايان رسيد. در اين ديدار استقلال بر بازي بيشتر حاکم بود و توانست در دقيقه 95 روي غفلت مدافعان پيکان و دو توپ رفت و برگشتي به وسيله سجاد شهباززاده به گل پيروزي برسد.

استقلال با اين پيروزي 37 امتيازي شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به فولاد در رده سوم قرار گرفت. پيکان هم با 20 امتياز در رده يازدهم باقي ماند.

نيمه نخست:

در اين نيمه بازي بيشتر در ميانه هاي ميدان در جريان بود اما آبي پوشان پايتخت در ايجاد موقعيت بسيار موفق تر از حريفشان بودند و چند فرصت خوب گلزني را از دست داد. در يکي از اين صحنه‌ها و در دقيقه 14 ارسال يک کرنر با ضربه سر بيگ زاده همراه شد اما توپ او با اختلافي ناچيز راهي اوت شد و در دقيقه بيستم اين ضربه سر عنايتي از داخل محوطه جريمه پيکان بود که به شکلي خطرناک راهي اوت شد.

همچنين استقلالي ها در دقيقه 25 يک ضربه ايستگاهي در پشت محوطه جريمه پيکان به دست آوردند که ابراهيمي با شوتي سرکش تلاش کرد آن را به گل تبديل کند اما توپ او به ديرک عمودي دروازه برخورد کرد و راهي به دروازه پيدا نکرد.

در ادامه اين ديدار پيکاني‌ها که بازي تدافعي را در دستور کار قرار داده بودند کمي به جلو آمدند اما در ايجاد موقعيت موفق نبودند و مدافعان استقلال براحتي بازي را کنترل مي کردند. در اين ميان تعويض يعقوب کريمي هم با خرسندنيا براي استقلال بي تاثير نبود و بطور کلي روند تهاجمي آبي هاي پايتخت را تغيير داد تا در بيست دقيقه پاياني نيمه نخست بازي نچندان دلچسبي از سوي دو تيم ارائه شود.

گزارش نيمه دوم:

با آغاز نيمه دوم بازهم دو تيم سعي داشتند توپ را در ميانه هاي ميدان نگاه دارند و استقلالي ها هم بيشتر توجهشان به نفوذ از جناحين بود اما دفاع چند لايه دو تيم باعث شده بود تا بازي گره بخورد و به همين دليل بازي سرد و کسل کننده اي از دو تيم به نمايش درآمد.

در اواسط نيمه دوم و در حاليکه بازي دقيقه 70 را پشت سر مي گذاشت اين استقلالي‌ها بودند که بازهم کمي فشارشان را بيشتر کردند و پاس خوب حيدري براي ابراهيمي او را در موقعيت شوت زني قرار داد اما ضربه او با برخورد به مدافع پيکان راهي به دروازه پيدا نکرد.

در اواخر اين ديدار فشار استقلال بازهم بيشتر شد اما کم دقتي در دادن پاس هاي پاياني شاگردان قلعه نويي کاملا مشهود بود و جاي خالي جاسم کرار کاملا در اين ديدار مشهود بود تا بتواند گره از کار استقلالي ها در ميانه هاي زمين باز کند با اين حال در دقيقه 83 روي يک ضربه کرنر صادقي مي توانست تيمش را به سه امتياز برساند اما ضربه سر او با اختلافي ناچيز راهي اوت شد.

در حالي که 5 دقيقه وقت اضافه براي بازي در نظر گرفته شد، پيکان در يکي از معدود حملات خود به سمت دروازه استقلال روي يک هجوم سريع 4 نفره دفاع حريف را به هم ريخت و در حالي که طالب‌لو با مهاجم پيکان درگيري کوچکي پيدا کرده بود سعيد دقيقي با يک تکل توپ را وارد دروازه استقلال کرد اما حق‌وردي داور مسابقه خطاي مهاجم پيکان روي طالب‌لو را گرفت.

دو دقيقه بعد و در حالي که ثانيه‌هايي بيش به پايان بازي نمانده بود ارسال مجدد استقلالي‌ها با تاثيرگذاري عنايتي به بيگ‌زاده رسيد که ضربه سر او را رحمتي مهار کرد اما در برگشت شهباززاده با ضربه سري آرام توپ را به گل پيروزي بخش تيم قلعه‌نوي تبديل کرد تا استقلال يک بار ديگر در ثانيه‌هاي پاياني بازي سه امتياز مهم را به اندوخته‌هاي خود اضافه کند.

ترکيب استقلال: وحيد طالب لو،اميرحسين صادقي، حنيف عمران‌زاده، ميلاد فخرالديني و هاشم بيک‌زاده ،اميد ابراهيمي، خسرو حيدري، يعقوب کريمي (محمدرضا خرسندنيا 31) ،آرش برهاني (ميلاد نوري 74)، سجاد شهباززاده و رضا عنايتي.

ترکيب پيکان: مهدي رحمتي، حميدرضا ديوسالار، جي لويد ساموئل، سياوش اکبرپور( وحيد حيدري 81)، سياوش يزداني، احمد جمشيديان (معمر سوراکا 71)، سعيد دقيقي (محمد صادق باراني 90+2)، اوبيک، آرمان قاسمي، محمد نصرتي و احمد مهدي زاده.


نظرات شما عزیزان:

دوست
ساعت14:47---20 بهمن 1393
مرگ بر پیروزی

استقلالی
ساعت14:46---20 بهمن 1393
ایول دم استقلال گرم فقط پیروزی بلده جر بخوره

استقلالی
ساعت14:45---20 بهمن 1393
ایول دم استقلال گرم فقط پیروزی بلده جر بخوره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار جدید استقلال ، ،

تاريخ : دو شنبه 20 بهمن 1393 ا 14:26 نويسنده : a ا
.: Weblog Themes By رضااديبيان :.